"Η δύναμη χρειάζεται μόνο όταν θέλουμε να επιβάλουμε κάτι.

Διαφορετικά, λίγη αγάπη αρκεί για να κάνουμε όλα τ' άλλα...."

-Charlie Chaplin-

Πρόληψη χρόνιων μεταβολικών νοσημάτων

prol-xron-met-nosim

Ένα υγιές άτομο που επιδιώκει να έχει καλή υγεία εφ’ όρου ζωής θα πρέπει να φροντίζει τον οργανισμό του, τρώγοντας σε ποσότητα και θρεπτικά συστατικά ότι ακριβώς χρειάζεται για να διατηρεί ένα υγιές σωματικό βάρος και να καλύπτει όλες τις ανάγκες του οργανισμού για να λειτουργεί σωστά.

Οι τελευταίες συστάσεις από τους διεθνείς οργανισμούς για τη διατροφή του μέσου ανθρώπου περιλαμβάνουν τα εξής: 

  • Πολύ νερό και καθημερινή άσκηση μέτριας έντασης τουλάχιστον 1 ώρα (περπάτημα, ανέβασμα σκάλας, χορός, τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο κ.α.)
  • 2-4 φρούτα την ημέρα και πάντα 1 βαθύ πιάτο σαλάτα με το φαγητό μας
  • 1 φορά/βδομάδα κόκκινο κρέας άπαχο
  • 2 φορές/βδομάδα ψάρι
  • 1 φορά/βδομάδα άσπρο κρέας άπαχο
  • 1-2 φορές/βδομάδα όσπρια, λαδερά λαχανικά, ζυμαρικά
  • Πάντα ελαιόλαδο στο μαγείρεμα, είναι το πιο υγιεινό λίπος και το πιο ανθεκτικό στο μαγείρεμα αλλά όχι υπερβολές στη ποσότητα
  • 1 φ. ψωμί με το φαγητό, όχι περισσότερο γιατί δεν το χρειαζόμαστε
  • Προτιμάτε τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα όπως προϊόντα ολικής άλεσης, μη αποφλοιωμένα όσπρια, μαύρο ρύζι, ωμά φρούτα και λαχανικά
  • Με μέτρο το αλάτι, νοστιμίστε το φαγητό με μυρωδικά και μπαχαρικά

Ακολουθείστε τις οδηγίες αυτές, διατηρήστε ένα φυσιολογικό βάρος και αμέσως θα νιώσετε ανανεωμένοι και γεμάτοι ενέργεια. Επιπλέον θα αποφύγετε ή θα βελτιώσετε προβλήματα υγείας που σχετίζονται με τη κακή διατροφή και το μη φυσιολογικό βάρος όπως είναι η υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης, τα αυξημένα λιπίδια του αίματος που δημιουργούν αθηροσκλήρωση στις αρτηρίες και ευθύνονται για προβλήματα της καρδιάς.

 

Πηγή: www.nutri-book.gr